Monday, May 17, 2010

10 Sahaja Tips Untuk Memikat Lelaki

Hellooo..Pon Ponnn satooo kaleee... Entry kali ni mengisahkan tentang cara2 dan bagaimana untuk memikat si jejaka2 di luar sana. Kepada sesiapa yang belum empunya teman lelaki tuh, silalah cuba tips2 ni.. Kalo yang da ada teman lelaki pn boleee...hehe.. Tpi jangan smpai pakwe korang cari korang blk suda laa ye..hihi..Try la tips ni mana tahu kot2 berkesan kan..hehehe.. yukkk..







1. Sentiasa tersenyum dan jangan bersikap sombong apabila berinteraksi dengan mereka. -Bak kata pompuan ni kalo senyum je,cair laki beb..:)


2.Pandai memasak adalah ciri2 utama mengapa lelaki mudah terpikat dengan anda. -Yeah..ini adalah salah satu untuk berjimat cermat apabila khawin nti. So lelaki akan fikir, wahhh ssenang aku nti. x yah makan kt kedai


3.Berpewatakan menarik mampu menarik minat mereka. -Ye..kalo pakai tuh,bagi agak kemas sket dan jgn selekeh sgt..Kekadang pakaian tuh boleh menilai diri seseorang.


4.Jujur dan sentiasa merendah diri. -Lelaki mana tak suka pompuan jujur kan walaupun lelaki tu pn kadang2 tak la jujur manapunn..


5.Lakukan apa yang dia suka dan jangan lekukan apa yang dia tidak suka. - Dgr tuh..lakukan apa yang dia suka. Confirm nti nk apa sure dapat..hehe..


6.Lelaki sukakan wanita yang suka berterus terang tanpa menyembunyikan sesuatu. - Berterus terang tu adalah penting. Apa yang tersirat di hati cakap je,jangan menyimpan perasaan.


7.Mempunyai tingkah laku yang baik dan berlemah lembut.-Perhhhh..kalo bawa pegi umah mak mentua,sure mak mentua puji abis beb..Berlemah lembut katakan.


8.Bijak menyesuaikan diri dalam apa jua keadaan.-Ini paling penting,kalo lelaki tuh bawa jumpa gang2 die ke,makesure kena menesuaikan diri.Jagn asik nk ajk balik je..


9.Jangan terlalu mengokong. -Haaaa..Ni part lelaki paling x suka. Nk pegi mane x bole,itu ini bla..bla..bla..


10.Ketika berinteraksi dengan mereka jangan lupa gunakan bahasa tubuh yang anda ketahui seperti mata dan tangan.-Yeahh..keikhlasan berinteraksi tuh penting,So memberikan interaksi yang terbaik untuk menampakkn keikhlasan tuh..





P/s: So pada bloggers2 yang membaca nih, kalo rasa semua ini menyenangkan anda, hayatilah dan kalo x menyenangkan anda terpulanglah..Nway njoy ur life k :)

4 comments:

Related Posts with Thumbnails