Wednesday, June 2, 2010

Lawak Bodo

Suatu hari dua orang kaya sedang duduk-duduk di cafe, sambil berborak kosong tentang orang gaji masing-masing


Org kaya I: “Kau nak tau tak orang gaji aku tu bodoh sangat. Kalau tak caye lihat ni…”


Terus dia panggil si Adi orang gajinya.


“Adi, ini RM10 , pergi ke kedai, dan belikan saya kereta ferrari.” Adi pun menjawab dengan sopan, “Yes Sir !! Right Away !!”


Terus dia bergegas kekedai yang ade jual kereta. Orang kaya I itu terus mengatakan pada kawannye tu, “tengok kan betul tu?. dia sangatlah bodoh”


Org Kaya II: “Haha, itu tak de ape-ape lagi… saya punya orang gaji lagi bengap”.


Terus si org kaya II memanggil Ali, “Ali, pergi ke rumah saya, lihat sama ada saya ada di rumah atau tidak”


Ali: “Yes Sir !! Right Away !!” ali pun bergegas ke rumah tuannya.


Orang kaya II memandang temanye sambil ketawa Tidak berapa lama kemudian kedua-dua orang gaji ini bertemu ditengah jalan.


Adi: “Ehh you know, my boss is soooo stupid lah. Dia bagi aku $10 dollar dan suruh pergi beli ferrari, manalah boleh kan ari ni ari minggu tentulah kedai tutup.. “


Ali: “My boss pun stupid dum dum gak. Ada ke dia buleh suh aku balik umah tengok dia ada kat umah ke tidak..”

1 comment:

  1. hahaha..lawak2..nak lagi nak lagi..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails