Sunday, May 10, 2009

Cuti cuti cuti...

Setelah bercuti di rumah..
huh..puas aku makan di rumah ni...
macam-macam mak aku masak..
masak lemak ketam,siput sedut masak lemak jugak..
aku rasa kalo aku kt umah ni 3 bulan gemuk aku...
Semalamaku baru blk dari Penang..Pi melawat Faiz(adik bongsu)
Celebrate sempena birthday dia dan aku..hahaha..
Pas balik tuh aku singgah mkn mee udang kt sg. dua..
Huh mee udang jalan2 cari makan..Sedap gila...aku suggsest la kalo sapa nk pi sana..
Udang n ketam timbang sendiri..2 2 aku melantak..
huh..mmg best apabila balik rumah..mcm2 ada..hahaha..
Arini aku pi teman kazen aku plak,dia nk tinted keta..
Sambil mentinted kan keta aku dok layan borak ngan amoi tinted tuh..
hahaha...dok layan cakap mandarin ngan dia..
Oleh kerana dia buhsan,dia pn layan ja aku..
Nway amoi tuh boleh tahan baik dia..Next time kalo aku nk tinted dapat kawteam price
(x dapat siap ko amoi)hahahaha...then blk pergi secret recipe bli kek tuk mother's day..
hehe..then skang aku tgh o9..
agk busan gk mlm ini..so menulis warkah ni lah tuk nk ilangkan busan aku..haha ;)

2 comments:

  1. wey..sdap btol ketam n udang..nk jugak..laen kali aku blk kg, aku mesti jumpe ko..mintak ko blanje..ok??

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails