Saturday, May 16, 2009

Back to Shah Alam..

Huh!!Setelah seminggu aku berada di rumahku, aku kini di Shah Alam pula..
Erm..Sehari sebelum aku balik ke Shah Alam, aku dapat berita bahawa member aku telah accident.. Yeke?? then aku bergegas ke hospital.. Pegi la melawat dia.. Setibanya di hospital, aku pergi la ke wad yang member aku bgtau td.. Huh tgk dia agk teruk la.. Jari patah kaki patah.. Aku ni kureng sket kalo tgk org accident2 ni.. Then member aku ni dok story la kt aku cmna dia leh accident.. Aku da naik ngeri.. Mata aku cm da blur2...Aku da x leh blah then aku ckp aku nk blah dulu..Huh aku rasa cm nk pitam pn ada.. Then bla aku nk blah aku jalan la menuju ke pintu luar.. Then aku da melelong coz aku nk pitam..Aku terlanggar dinding..Nasib baik aku datang ngan Hafiz(adik aku) dia yang pegang aku..Then smpe kt luar aku cari kerusi..aku suruh dia cari air..hahaha..Then aku lepak kt kerusi tu lama la gk..tgu nk reduce blk..badan da berpeluh..huhuh..
masuk ni 2 kali dah aku pitam kt hospital..Lps ni mkin kalo aku melawat org accident aku akn tgk dari jauh je kot..gila tol..Ermm tutup la bab pitam..N semalm aku bersiap2 untuk pulang..Mak n hafiz hantar aku kt airport..Then lepak2 jap mak n Hafiz chow..Tgl la aku sorg2..huh..Gayut2 tepon dulu..Then tgu aircraft delay dkt sejam ade kot..lame tol..pastuh aku baru smpe..Naik la aku..Then sampe la di LCCT coz aku bernaik pesawat Air Asia..erm..Smpe plak di LCCt aku nk call Ijat coz dia nk dtg amik aku..tup tup nk call battery da flat..duh!! x dapat plak aku nk call..So aku lepak cari soket2 yang ada kt situ.. then charge la kjap..Call la Ijat,then die ckp on da way..huhu..ok..Tgu punya tgu punya tgu..sejam gk la..sempat gk la aku tgk badminton Lee Chong Wei vs Lindan..Kalah plak tuh..then x lame pastuh Ijat datang..Then gerak trus blk Shah Alam..pastu lepak mkn kt geng's corner..Upin Ipin pnye studio.. Pas mkn pe Ijat story la psl praktikal,then die ckp die bosan..pastuh apalagi Ijat ko nk nyanyi ke??huhu..Ijat ckp die ON je..Die On aku pn ON...Then trus bergerak ke Quality Hotel pi layan karaoke..hahaha..2 jam layan aku ngan dia ja..bes mmg best..pastuh blk umah..then tdo..So seharian ni aku enjoy gile..Ptg da smpe but mlm baru jejak umah..huhuu..Papepn pasni aku da nk short course plak..So kne cool down la sket..;) Sekian..;

4 comments:

  1. waa..karok xcakap..nk ikot gak..

    ko ni serupe mcm farah, xley g hospital..adoii..nanti bini ko bersalin camne??xkan nk dok luar je??dah la farah tu mcm tu..adeeii...

    ReplyDelete
  2. ehh..bersalin x pe ili..
    aku eksiden je x leh tgk..hihi..
    Insya Allah ok kot..;)

    ReplyDelete
  3. hang mabuk darah ngan ubat ka?hahaha..nasib baik tak jadi doktor...patut hg bgtau aku nak p melawat kwn kt spital..bleh tlg promote insurans aku..100% claimable kt private hospital wei!!

    ReplyDelete
  4. hebat tuh..
    tgu keja nti aku apply..
    hehe..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails